Oletko uusi supersankarimme?

  • Markkinointiosaston tehtävä on edistää foodoran liiketoimintaa pitämällä foodora jatkuvasti ihmisten mielessä. Markkinointi koordinoi kampanjoita ja tuottaa markkinointimateriaaleja, olipa kyseessä sitten isompi kampanja huikeilla diileillä tai innostava brändikampanja. Markkinointiosaston ensisijainen tavoite saada aikaan kokeiluja, sekä ylläpitää nykyisiä asiakkuuksia luoden samalla kokonaisvaltaista ja positiivista kuvaa foodorasta yrityksenä.

  • Markkinointiosasto jakautuu neljään eri pääosaamisalueeseen: tiimeistä löytyykin osaamista median ostamisesta kirjoittamiseen ja pyöritämme niin photoshoppia kuin exceliäkin! Viestintä vastaa foodoran ulkoisesta viestinnästä ja mediasuhteista. Kampanjatiimi suunnittelee ja rakentaa monimediallisia kampanjakokonaisuuksia, kun taas sisältö-osasto vastaa siitä, miltä foodora näyttää ja kuulostaa asiakkaille. Performance marketing keskittyy kampanjoiden analysointiin ja optimointiin digitaalisissa kanavissa.

  • Markkinointi on siitä mahtavaa hommaa, että työn tulokset tulevat vastaan kaikkialla: bussipysäkeillä, lehdissä, somessa, foodoran alustalla – lista on pitkä! Työ yhdistää luovaa tekemistä ja datalla johtamista, puhumattakaan huikeista tiimikavereista ja hyvästä sparraushengestä!